Translate (μεταφραση)

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

Τα 10 χαρακτηριστικά του «τέλειου» διευθυντή, σύμφωνα με 10ετή έρευνα της Google

Είναι γνωστό σε όλους ότι οι συνθήκες εργασίας είναι ένας παράγοντας που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της καθημερινότητάς μας.


Ενα τοξικό εργασιακό περιβάλλον δεν δημιουργεί μόνο στρες στον εργαζόμενο.
Είναι ικανό να εξαφανίσει κάθε ίχνος δημιουργικότητας, να μειώσει την αποδοτικότητά του, να κάνει κόλαση τις ώρες στο γραφείο.

Οι δεξιότητες ενός διευθυντή συμβάλλουν στην δημιουργία ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος και οι κατευθυντήριες οδηγίες του μπορούν να οδηγήσουν την ομάδα του προς την επιτυχία.

Δυστυχώς, πολλοί διευθυντές αντιλαμβάνονται λανθασμένα ως δύναμη την αυταρχική, εξουσιαστική και σκληρή συμπεριφορά. Η επικρατούσα αντίληψη θέλει τα αφεντικά σκληρά και απρόσιτα με τους υπαλλήλους, η οποία βασίζεται στο σκεπτικό ότι η εκδήλωση ενός πιο ήπιου ηγετικού προφίλ δεν εμπνέει σεβασμό και παρακίνηση στους εργαζομένους. Είναι μεγάλη αλήθεια ότι οι άνθρωποι δεν φεύγουν από δουλειές, φεύγουν από κακά αφεντικά.

Τα πιο εξυπηρετικά, συνεργάσιμα και δίκαια αφεντικά δημιουργούν καλύτερες συνθήκες εργασίας, πετυχαίνουν αυξημένες αποδόσεις και αποτελούν ταυτόχρονα πηγή έμπνευσης και παρακίνησης για τους υπαλλήλους τους.
Τα ιδανικά αφεντικά εμπνέουν εμπιστοσύνη και θαυμασμό και προστατεύουν την ομάδα τους.

Για πάνω από 10 χρόνια, η Google διεξήγαγε μία έρευνα με το όνομα Project Oxygen. Ο στόχος; Να εντοπίσει τα χαρακτηριστικά που κάνουν κάποιον τον ιδανικό διευθυντή, για να μπορέσει να εκπαιδεύσει ανάλογα τους δικούς της διευθυντές.

Ας δούμε τον δεκάλογο του ιδανικού διευθυντή:

-Είναι καλός ηγέτης-coach
-Δίνει δύναμη στην ομάδα και δεν κάνει διακρίσεις
-Δημιουργεί ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον για την ομάδα
-Είναι παραγωγικός ο ίδιος και επικεντρώνεται στο αποτέλεσμα
-Είναι καλός ακροατής, επικοινωνιακός και μοιράζεται την πληροφορία
-Υποστηρίζει την επαγγελματική ανάπτυξη των υπαλλήλων του και συζητά την απόδοσή τους
-Έχει ξεκάθαρο όραμα και στόχο για την ομάδα
-Διαθέτει εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις ώστε να μπορεί να βοηθά την ομάδα
-Συνεργάζεται αποτελεσματικά
-Είναι καλός στη λήψη αποφάσεων



Πηγή: bovary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου