Translate (μεταφραση)

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Αποκάλυψη-ΣΟΚ από την ασημένια Κατερίνα Στεφανίδη :"Προπονούμαι στην αυλή του προπονητή μου".

Η Κατερίνα Στεφανίδη που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου της Πράγας, εξήγησε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει για να κάνει προπόνηση.


Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια μίλησε στο Sport 24 Radio...
"Ηταν ένας κουραστικός αγώνας, διότι σταματούσε συνέχεια για τις απονομές. Ένας αγώνας όμως υψηλού επιπέδου, αφού είναι μία χρονιά παγκοσμίου πρωταθλήματος και οι αθλητές προετοιμάζονται διαφορετικά. Υπήρχε κούραση και βοήθησαν οι επιλογές του προπονητή, που είναι πάντα χρήσιμος σε μία μεγάλη διοργάνωση, για να διαμορφώσουμε τη στρατηγική μας.
Οταν η Σιντόροβα πέρασε τα 4,80, δεν είχε νόημα να πάω και εγώ στο ίδιο ύψος, γι' αυτό πήγα στα 4,85, που θα ήταν και πανελλήνιο ρεκόρ. Πρόκειται για μία πολύ ανταγωνιστική αθλήτρια, όπως και η Σουηδέζα, η Μπένγκτσον, που βγήκε τρίτη. Ο πατέρας μου ήθελε το χρυσό και στο παγκόσμιο ελπίζω να τα καταφέρω. Πάντως και ο προπονητής μου είναι χαρούμενος, καθώς ήρθαμε εδώ για να κάνουμε ένα άλμα κοντά στο ρεκόρ μου'.
Και η Κατερίνα συνέχισε.
"Γενικά στον αθλητισμό αλλάζουν τα πράγματα, κάποιες χρονιές δεν πάνε τόσο καλά, είτε σωματικά, είτε ψυχικά. Το 2013 τραυματίστηκα, μετά πήγα στην Αμερική και οι αλλαγές δεν είναι εύκολες, για να καταλήξει. Στο πανεπιστήμιο έχουμε πολύ καλές εγκαταστάσεις, αλλά τα πράγματα δεν είναι εύκολα για κάποια που δεν είναι Αμερικανίδα. Δεν έχουμε κλειστό και κάνουμε προπονήσεις σε ανοιχτό όλο το χρόνο. Αρκεί να σας πώ ότι προπονούμαι στην αυλή του προπονητή μου και κάνω βάρη στο γκαράζ."











Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου