Translate (μεταφραση)

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

"Ευρωπαϊκό" Σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη

 Με στόχο την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος και της έλλειψης πάρκινγκ στο κέντρο και στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης, ο Δήμος Θεσσαλονίκης πρόκειται να προχωρήσει σε διαγωνισμό για την καθιέρωση νέου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης που θα εφαρμοστεί και στις έξι Δημοτικές Κοινότητες της Θεσσαλονίκης.


Αυτό προανήγγειλε σήμερα, Τρίτη 2 Απριλίου 2013, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της παρουσίασης σχετικής εμπεριστατωμένης μελέτης του Ινστιτούτου Μεταφορών που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 «Δημιουργούμε χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης με ένα σύστημα που έχουμε δει να δουλεύει σε παρά πολλές πόλεις της Ευρώπης το οποίο όχι μόνο εξυπηρετεί κατά τον βέλτιστο τρόπο τους κατοίκους της πόλης, αλλά συγχρόνως αλλάζει τη νοοτροπία της κοινωνίας» ανέφερε ο Γιάννης Μπουτάρης, σημειώνοντας ότι η λογική αυτών των χώρων στάθμευσης είναι η περιορισμένη χρονική διάρκεια της, προκειμένου ο πολίτης να εξυπηρετηθεί και στη συνέχεια να αποδώσει τη θέση στάθμευσης στον επόμενο πολίτη που περιμένει.

 Επιπλέον επισήμανε ότι το ζήτημα της ελεγχόμενης στάθμευσης έχει μελετηθεί εκτενώς και έχουν συγκεντρωθεί στοιχεία από τις ευρωπαϊκές πόλεις όπου εφαρμόζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 «Το νέο σύστημα επιχειρεί να αποθαρρύνει τη χρήση του Ι.Χ. για τις μετακινήσεις των επισκεπτών, να ενισχύσει τη χρήση της δημόσιας συγκοινωνίας και γενικά τη μετακίνηση με ήπια μεταφορικά μέσα και ταξί» σημείωσε ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν, τονίζοντας η χρέωση θα γίνεται ανά λεπτό και ότι το κόστος στάθμευσης ανά ώρα θα κυμαίνεται από 1,7 έως 2 ευρώ, ενώ η στάθμευση για τους μόνιμους κάτοικους θα παραμείνει δωρεάν.

 Ανέφερε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Μεταφορών που εκπόνησε τη σχετική μελέτη, με την υλοποίηση του διαγωνισμού, που θα είναι διεθνής, προβλέπεται να δοθεί μια ανακούφιση τουλάχιστον κατά 20 % στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.

Ακόμη σημείωσε ότι τα έσοδα του Δήμου Θεσσαλονίκης αναμένεται να αυξηθούν κατά 300% σε σχέση με τα υφιστάμενα έσοδα και θα διατίθενται –ανά Δημοτική Κοινότητα- για την αντιμετώπιση και ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου