Translate (μεταφραση)

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ποια είναι τα 5 μυστικά που οι τράπεζές σας δεν θέλουν να γνωρίζετε;

"Πελάτες μου" !!!
Τράπεζες και πελάτες. Σχέσεις αγάπης, εμπιστοσύνης ή μίσους ;

«Λαμβάνοντας υπ' όψη το βαθμό εξάρτησής μας από τις τράπεζες για τη διασφάλιση των χρημάτων μας, η σχέση μας με το συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό θεσμό θα πρέπει να βιώνεται ως στενός δεσμός ανάμεσα σε παλαιούς φίλους ή έμπιστους συγγενείς. Άλλωστε, όταν συναλλάσσεται κανείς με τις τράπεζες, ουσιαστικά επιδεικνύει εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να διαχειρίζονται ασφαλώς και να προστατεύουν τα περιουσιακά στοιχεία και τα επενδυτικά αγαθά σας», σημειώνει σχετικό δημοσίευμα της οικονομικής ιστοσελίδας Business Insider.

«Ένα πράγμα το οποίο εύκολα ξεχνάνε οι καταθέτες-πελάτες μιας τράπεζας είναι ότι αυτές δεν παύουν να αποτελούν επιχειρήσεις. Πρόκειται για μπίζνες – μία πραγματικότητα που θα πρέπει να έχει κανείς πάντα κατά νου. Έχετε χρέος, λοιπόν, ως πελάτες να αποκαλύψετε όλα όσα δεν θέλουν οι τράπεζες να γνωρίζετε», προσθέτει το άρθρο.

Ωστόσο, πολλά από τα τραπεζικά μυστικά, τα οποία καταγράφονται παρακάτω, στην πραγματικότητα δεν αποτελούν καθόλου μυστικά. Παρ' όλα αυτά, μην περιμένετε από τις τράπεζες να βγουν και να διατυμπανίζουν πράγματα που οφείλετε να τα γνωρίζετε, ώστε να είστε σε θέση να προφυλάσσεστε από τις εκάστοτε δοσοληψίες σας με αυτές.

 Ποια είναι τα πέντε μυστικά: 

1.Οι τράπεζες έχουν το δικαίωμα να αντλούν χρήματα από το λογαριασμό σας απροειδοποίητα. Αυτό το δικαίωμα είναι ένα από τα μεγαλύτερα τραπεζικά μυστικά και ισχύει συχνά στην περίπτωση που διατηρείτε καταθετικό λογαριασμό και δάνειο στην ίδια τράπεζα. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε αυτό το τραπεζικό δικαίωμα είναι να είστε συνεπείς ως προς το χρόνο πληρωμής του δανείου σας.

2.Μπορείτε πάντα να διαπραγματευτείτε τα τραπεζικά επιτόκια των πιστωτικών καρτών σας. Αυτά ποικίλουν από πιστωτή σε πιστωτή, γι' αυτό και ενδείκνυται κατά τις διαπραγματεύσεις σας να φαίνεστε αδιάφορος απέναντι στις προτάσεις της τράπεζας, ισχυριζόμενος πως έχετε άλλη καλύτερη πρόταση από ανταγωνιστική τράπεζα.

3.Τα τραπεζικά τέλη είναι και αυτά διαπραγματεύσιμα, όπως τα επιτόκια. Επιμείνετε στη μείωση των τελών που σας επιβαρύνουν και μη δεχτείτε αρνητική απάντηση, δεδομένου βεβαίως και του ιστορικού της σχέσης με την τράπεζα.

4.Οι χρεωστικές κάρτες έχουν υψηλότερο ρίσκο, γι' αυτό και όταν ερωτάστε αν προτιμάτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα οφείλετε να λάβετε υπ' όψη το γεγονός ότι πρόκειται για διαφορετικές περιπτώσεις ως προς το ποσοστό ρίσκου. Δείξτε προτίμηση προς τις πιστωτικές.

 5.Οι ταμίες δεν είναι ειδικοί οικονομικοί εμπειρογνώμονες. Οι περισσότεροι δεν έχουν κανένα μπαγκράουντ στο χώρο των οικονομικών και γι' αυτό δεν είναι καθόλου αρμόδιοι να σας κατατοπίσουν για τόσο πολύπλοκα ζητήματα, τα οποία οφείλετε να έχετε ξεκαθαρίσει προτού προβείτε στη σύναψη πελατειακής σχέσης με την τράπεζα.



Πηγή: gr.news.yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου