Οι περισσότερες Έλληνιδες σταρ όταν έφταναν στο απόγειο τις καριέρας τους, ήθελαν να αποδείξουν ότι είναι «καθημερινοί άνθρωποι σαν όλους τους υπόλοιπους».
Έτσι λοιπόν, ανάμεσα στις λαμπερές φωτογραφήσεις, τις μεγάλες θεατρικές παραστάσεις και την bigger than life καριέρα τους, δεν λησμονούσαν να δώσουν στους θαυμαστές τους και προσωπικά ενσταντανέ, δήθεν αυθόρμητα, ώστε να μην χαλάσει ο μύθος.
Στόχος αυτών των φωτογραφιών από την καθημερινότητά τους, ήταν να ταυτιστούν τα πλήθη ακόμη περισσότερο μαζί τους.
Άλλωστε ήταν ακόμη η εποχή της αθωότητας και το κοινό πίστευε ακόμη τους σταρ.
Δείτε λοιπόν την Άλικη Βουγιουκλάκη με την επιστήθια φίλη της και αμπιγιέζ της, τη Νότα Κονοπίση να ποζάρει στην κουζίνα του σπιτιού της, στην οδό Στησιχόρου το1975.
Τη Mαρινέλλα με ποδιά να διαλέγει αυγά από το ψυγείο, την Κάτια Δανδουλάκη στο πρώτο σπίτι της στους Αμπελοκήπους να μαγειρεύει και την Κορίνα Τσοπέη στο σπίτι της που είχε στην Κηφισιά το 1970 να ανακατεύει το φαγητό στην κατσαρόλα φορώντας φυσικά μαργαριτάρια.
Τέσσερις υπέροχες γυναίκες και το μήνυμα ήταν σαφές:
Ναι, μπορεί να ήταν σταρ, αλλά ταυτόχρονα μπορούσαν να γίνουν καθημερινές γυναίκες, όταν έκλειναν την πόρτα του σπιτιού τους.
Η απόδειξη ότι το νόμισμα έχει δύο όψεις. Συνδυασμός ιδιαιτέρα ελκυστικός που ενδυνάμωνε το μύθο τους ακόμη περισσότερο.
Πηγή: joytv.gr
Έτσι λοιπόν, ανάμεσα στις λαμπερές φωτογραφήσεις, τις μεγάλες θεατρικές παραστάσεις και την bigger than life καριέρα τους, δεν λησμονούσαν να δώσουν στους θαυμαστές τους και προσωπικά ενσταντανέ, δήθεν αυθόρμητα, ώστε να μην χαλάσει ο μύθος.
Στόχος αυτών των φωτογραφιών από την καθημερινότητά τους, ήταν να ταυτιστούν τα πλήθη ακόμη περισσότερο μαζί τους.
Άλλωστε ήταν ακόμη η εποχή της αθωότητας και το κοινό πίστευε ακόμη τους σταρ.
Δείτε λοιπόν την Άλικη Βουγιουκλάκη με την επιστήθια φίλη της και αμπιγιέζ της, τη Νότα Κονοπίση να ποζάρει στην κουζίνα του σπιτιού της, στην οδό Στησιχόρου το1975.
Τη Mαρινέλλα με ποδιά να διαλέγει αυγά από το ψυγείο, την Κάτια Δανδουλάκη στο πρώτο σπίτι της στους Αμπελοκήπους να μαγειρεύει και την Κορίνα Τσοπέη στο σπίτι της που είχε στην Κηφισιά το 1970 να ανακατεύει το φαγητό στην κατσαρόλα φορώντας φυσικά μαργαριτάρια.
Τέσσερις υπέροχες γυναίκες και το μήνυμα ήταν σαφές:
Ναι, μπορεί να ήταν σταρ, αλλά ταυτόχρονα μπορούσαν να γίνουν καθημερινές γυναίκες, όταν έκλειναν την πόρτα του σπιτιού τους.
Η απόδειξη ότι το νόμισμα έχει δύο όψεις. Συνδυασμός ιδιαιτέρα ελκυστικός που ενδυνάμωνε το μύθο τους ακόμη περισσότερο.
Πηγή: joytv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου