Translate (μεταφραση)

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Αρχίζει η δίκη Παπαγεωργόπουλου

Δίκη Παπαγεωργόπουλου μέρος δεύτερο.
Την εκδίκαση της υπόθεσης της υπεξαίρεσης του Δήμου Θεσσαλονίκης αποφάσισε πριν από λίγο η έδρα.

Τελικά, η δίκη θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 12:30 το μεσημέρι.

Επίσης ζητήθηκε από τους συνηγόρους των κατηγορούμενων να πάρουν άδεια από τον οικείο δικηγορικό σύλλογο.

Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Β. Παπαγεωργόπουλος, έφτασε γύρω στις 9 στα δικαστήρια. Αυτή τη φορά οι συγκεντρωμένοι ήταν πιο λίγοι, παρ΄όλα αυτά τον χειροκρότησαν μόλις έφτασε και του είπαν "Γεια σου Βασίλη".
Εκείνος ανταπέδωσε τον χαιρετισμό και μπήκε στα δικαστήρια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου