Δίκη Παπαγεωργόπουλου μέρος δεύτερο.
Την εκδίκαση της υπόθεσης της υπεξαίρεσης του Δήμου Θεσσαλονίκης αποφάσισε πριν από λίγο η έδρα.
Τελικά, η δίκη θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 12:30 το μεσημέρι.
Επίσης ζητήθηκε από τους συνηγόρους των κατηγορούμενων να πάρουν άδεια από τον οικείο δικηγορικό σύλλογο.
Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Β. Παπαγεωργόπουλος, έφτασε γύρω στις 9 στα δικαστήρια. Αυτή τη φορά οι συγκεντρωμένοι ήταν πιο λίγοι, παρ΄όλα αυτά τον χειροκρότησαν μόλις έφτασε και του είπαν "Γεια σου Βασίλη".
Εκείνος ανταπέδωσε τον χαιρετισμό και μπήκε στα δικαστήρια.
Την εκδίκαση της υπόθεσης της υπεξαίρεσης του Δήμου Θεσσαλονίκης αποφάσισε πριν από λίγο η έδρα.
Τελικά, η δίκη θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 12:30 το μεσημέρι.
Επίσης ζητήθηκε από τους συνηγόρους των κατηγορούμενων να πάρουν άδεια από τον οικείο δικηγορικό σύλλογο.
Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Β. Παπαγεωργόπουλος, έφτασε γύρω στις 9 στα δικαστήρια. Αυτή τη φορά οι συγκεντρωμένοι ήταν πιο λίγοι, παρ΄όλα αυτά τον χειροκρότησαν μόλις έφτασε και του είπαν "Γεια σου Βασίλη".
Εκείνος ανταπέδωσε τον χαιρετισμό και μπήκε στα δικαστήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου