Τα παραδείγματα δύο γερμανικών πόλεων από τα οποία μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα ως προς την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης
παρουσιάστηκαν χθες, Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013 στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης με θέμα “Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ πόλεων”.
Την ημερίδα διοργάνωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης Α.Ε. και το ίδρυμα “Friedrich Ebert” και κατά τη διάρκειά της επισημάνθηκε η ανάγκη λειτουργίας ενός φορέα που θα αναλάβει απρόσκοπτα την προβολή, το μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και τον συντονισμό των εμπλεκόμενων υπηρεσιών κι οργανισμών, διαχειριζόμενος με οργανωμένο τρόπο το brand name της πόλης στα πρότυπα φορέων που λειτουργούν σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών παρουσιάστηκαν τα παραδείγματα του Βερολίνου από τον κ. Gerhard Buchholz (γενικό διευθυντή πολιτικών σχέσεων και στρατηγικού σχεδιασμού του Οργανισμού Τουριστικής προβολής του Βερολίνου – visitBerlin) και του Βίρτσμπουργκ από τον κ. Andre Hahn (υπεύθυνο μάρκετινγκ και συνεδριακού τουρισμού).
Οι δύο πόλεις επιλέχθηκαν λόγω του γεγονότος ότι η στοχευμένη και οργανωμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος και το καλά σχεδιασμένο μάρκετινγκ από μέρους τους προσέφεραν σοβαρά οικονομικά αποτελέσματα.
Ειδικά το Βερολίνο πέτυχε να είναι ο τρίτος σημαντικότερος προορισμός σε όλη την Ευρώπη με 25 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις το χρόνο και 280.000 Βερολινέζους να απασχολούνται πλέον στον τουρισμό, την “βαριά βιομηχανία” της πόλης. Αντίστοιχα το Βίρτσμπουργκ της Βόρεια Βαυαρίας είναι η 6η πιο αναπτυσσόμενη πόλη της Γερμανίας και στηρίζεται στον τουρισμό, στα συνέδρια και στην δυναμική της τοπικής οικονομίας.
Στο χαιρετισμό του κατά την έναρξη της ημερίδας ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας επισήμανε ότι ο Δήμος έχει βάλει τον τουρισμό ψηλά στην ατζέντα της πόλης και τον θεωρεί αναπτυξιακό πυλώνα της Θεσσαλονίκης.
«Έχουμε δουλέψει πολύ στον τομέα ώστε να αποκτήσουν οι πολίτες τουριστική συνείδηση για να συμβάλλουμε όλοι μαζί στο να αναπτυχθεί τουριστικά η πόλη. Έχουμε μια στρατηγική ολοκληρωμένη που ξεκινάει από τις αγορές στις οποίες απευθυνθήκαμε για να έρθει κόσμος μέχρι τη διαχείριση των επισκεπτών και το πως χειριζόμαστε τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό.»
Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής ο οποίος ανακοίνωσε ότι σε λίγες ημέρες ο Οργανισμός Τουρισμού θα αποκτήσει προσωπικό και θα ενισχυθεί οικονομικά προκειμένου να συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.
Στα τρία χρόνια δράσης του Οργανισμού Τουρισμού ο πρώην διευθυντής του Νίκος Σαπουντζής, ενώ την εμπειρία της από ένα από τα πρώτα hostel στην Θεσσαλονίκη μετέφερε στην ημερίδα η ιδιοκτήτρια-διαχειρίστρια του καταλύματος Little Big House κα Βίκυ Ταρνανά.
παρουσιάστηκαν χθες, Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013 στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης με θέμα “Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ πόλεων”.
Την ημερίδα διοργάνωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης Α.Ε. και το ίδρυμα “Friedrich Ebert” και κατά τη διάρκειά της επισημάνθηκε η ανάγκη λειτουργίας ενός φορέα που θα αναλάβει απρόσκοπτα την προβολή, το μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και τον συντονισμό των εμπλεκόμενων υπηρεσιών κι οργανισμών, διαχειριζόμενος με οργανωμένο τρόπο το brand name της πόλης στα πρότυπα φορέων που λειτουργούν σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών παρουσιάστηκαν τα παραδείγματα του Βερολίνου από τον κ. Gerhard Buchholz (γενικό διευθυντή πολιτικών σχέσεων και στρατηγικού σχεδιασμού του Οργανισμού Τουριστικής προβολής του Βερολίνου – visitBerlin) και του Βίρτσμπουργκ από τον κ. Andre Hahn (υπεύθυνο μάρκετινγκ και συνεδριακού τουρισμού).
Οι δύο πόλεις επιλέχθηκαν λόγω του γεγονότος ότι η στοχευμένη και οργανωμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος και το καλά σχεδιασμένο μάρκετινγκ από μέρους τους προσέφεραν σοβαρά οικονομικά αποτελέσματα.
Ειδικά το Βερολίνο πέτυχε να είναι ο τρίτος σημαντικότερος προορισμός σε όλη την Ευρώπη με 25 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις το χρόνο και 280.000 Βερολινέζους να απασχολούνται πλέον στον τουρισμό, την “βαριά βιομηχανία” της πόλης. Αντίστοιχα το Βίρτσμπουργκ της Βόρεια Βαυαρίας είναι η 6η πιο αναπτυσσόμενη πόλη της Γερμανίας και στηρίζεται στον τουρισμό, στα συνέδρια και στην δυναμική της τοπικής οικονομίας.
Στο χαιρετισμό του κατά την έναρξη της ημερίδας ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας επισήμανε ότι ο Δήμος έχει βάλει τον τουρισμό ψηλά στην ατζέντα της πόλης και τον θεωρεί αναπτυξιακό πυλώνα της Θεσσαλονίκης.
«Έχουμε δουλέψει πολύ στον τομέα ώστε να αποκτήσουν οι πολίτες τουριστική συνείδηση για να συμβάλλουμε όλοι μαζί στο να αναπτυχθεί τουριστικά η πόλη. Έχουμε μια στρατηγική ολοκληρωμένη που ξεκινάει από τις αγορές στις οποίες απευθυνθήκαμε για να έρθει κόσμος μέχρι τη διαχείριση των επισκεπτών και το πως χειριζόμαστε τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό.»
Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής ο οποίος ανακοίνωσε ότι σε λίγες ημέρες ο Οργανισμός Τουρισμού θα αποκτήσει προσωπικό και θα ενισχυθεί οικονομικά προκειμένου να συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.
Στα τρία χρόνια δράσης του Οργανισμού Τουρισμού ο πρώην διευθυντής του Νίκος Σαπουντζής, ενώ την εμπειρία της από ένα από τα πρώτα hostel στην Θεσσαλονίκη μετέφερε στην ημερίδα η ιδιοκτήτρια-διαχειρίστρια του καταλύματος Little Big House κα Βίκυ Ταρνανά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου