Translate (μεταφραση)

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Το μήνυμα και οι πανηγυρισμοί του Γιάννη Μπουτάρη για την επικράτηση του στο Δήμο Θεσσαλονίκης >Ποιους ευχαρίστησε (ΦΩΤΟ)

Για νίκη όλων των πολιτών της Θεσσαλονίκης μίλησε ο Γιάννης Μπουτάρης.
Ο δήμαρχος,
δεν ξέχασε να ευχαριστήσει την οικογένειά του όπως και όλους του τους συνεργάτες που τον βοήθησαν να φτάσει στην επανεκλογή του, στις αυτοδιοικητικές εκλογές του δήμου Θεσσαλονίκης έναντι του Σταύρου Καλαφάτη.

 Αναλυτικά δήλωσε:
 "Η Θεσσαλονίκη έβγαλε δήμαρχο. Δεν τον έβγαλαν ούτε τα κόμματα, ούτε κάποιες ομάδες συμφερόντων.
 Η πόλη έδειξε ότι επιμένει συνειδητά στην επιλογή της του 2010.
 Ότι δεν θέλει να πάνε χαμένες οι προσπάθειες που έγιναν απ' όλους μας τα τελευταία 3,5 χρόνια, που ήταν δύσκολα.
Και μας έδωσε τη δυνατότητα, αλλά και την εντολή για τα επόμενα πέντε χρόνια να κάνουμε πράξη όλα όσα πρέπει να γίνουν, για να είναι η Θεσσαλονίκη η πόλη των ονείρων μας, των δικών μας και των παιδιών μας.
 Μια πόλη ανοιχτή, ανεκτική, που τους αγκαλιάζει όλους και δίνει σε όλους δυνατότητες. Πρωταρχικό μέλημά μου είναι να πάψει να είναι η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της ανεργίας. Υπόσχομαι να δουλέψουμε όλοι μαζί.
Όλοι οι υποψήφιοι της "Πρωτοβουλίας", είτε εκλέχτηκαν, είτε όχι.
 Όλοι όσοι πήραν μέρος σ' αυτόν τον αγώνα.
 Έχουμε καλέσει ήδη και τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης.
 Θα συνεχίσουμε την ίδια προσπάθεια, προκειμένου να πετύχουμε όλους τους στόχους μας.
Τους στόχους της πόλης μας.

Θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά όλους τους συμπολίτες μου.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Σταύρο Καλαφάτη, ο οποίος μου τηλεφώνησε για να με συγχαρεί.
 Ευχαριστώ ακόμη:
Τα παιδιά μου και τη σύντροφό μου.
 Όλους τους υποψήφιους της "Πρωτοβουλίας" για τον αγώνα που δώσαμε.
Τους αγαπημένους φίλους μου.
 Τους συνεργάτες μου στην προεκλογική εκστρατεία και ιδιαίτερα την κόρη μου, τη Φανή, τον Πάνο, τον Ρόδη, τον Παναγιώτη, την Ξένια και όλους όσους ακόμη δε θυμάμαι τα ονόματά τους αυτήν τη στιγμή.
Τους συνεργάτες μου στον Δήμο, απ' τον Θωμά, την Έλλη, τη Στέλλα και τον Δημήτρη, μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο.
Δούλεψαν όλοι κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες και κατάφεραν να ασκεί ο Δήμος άψογα το έργο του και όλη αυτήν την περίοδο.
 Τέλος, ευχαριστώ το προσωπικό του γραφείου μου, την Άννα την μικρή και τη μεγάλη, την Ελένη, την Αλεξία, το Νίκο, την Αντιγόνη, το Λεωνίδα, τη Ζώγια και φυσικά τη Δορυλαία.
Βέβαια, τον Κοσμά, τον Κώστα, τον Γρηγόρη, τον Βαγγέλη και τον Λευτέρη.
Τελευταίο, αλλά ιδιαίτερα, άφησα τον Απόστολο, τον γνωστό δικηγόρο, πανεπιστημιακό, ονειροπόλο, αλλά και αυτόν που εισήγαγε στον Δήμο την έννοια της Χρηστής Διοίκησης.
 Έχουμε δρόμο ακόμη, Αποστολάκο μου".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου