Translate (μεταφραση)

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Απίστευτος ξεπεσμός για τον μεγάλο ΆΡΗ > "Ούτε λεφτά για… κούριερ δεν είχαν στην ΠΑΕ" , αποκάλυψε ο Ντίνος Κούης

Τις πιο μελανές σελίδες της ιστορίας του περνάει ο μεγάλος Άρης αφού καθημερινά βγαίνουν στην επιφάνεια ένα σωρό περίεργα, δραματικά και κωμικοτραγικά γεγονότα.

Επί των ημερών του Παναγιώτη Στεφανίδη, στον Άρη κανείς δεν έβαζε το χέρι στην τσέπη έστω και για να βγάλει ένα δεκάρικο…
Στην εκδίκαση της αίτησης ανάκλησης στο Ειρηνοδικείο ακούστηκαν πολλά και μεταξύ άλλων, εντύπωσε προκάλεσε αυτό, που είπε ο Ντίνος Κούης.
«Ήρθε κούριερ και στο ταμείο του Άρη δεν υπήρχαν… 12 ευρώ. Yπήρξα σύμβουλος της διοίκησης Στεφανίδη. Έζησα από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που πρέπει να αντιμετωπίσει κάποιος για να καταφέρει να έχει τον Άρη στη Β΄Εθνική και να επιβιώσει. Η διοίκηση Στεφανίδη δεν τα κατάφερε και δεν πρόκειται να τα καταφέρει ούτε ο Σκόρδας. Είναι μονόδρομος η Γ΄Εθνική», είπε ο Κούης, όπως γράφει το pressaris…








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου