Translate (μεταφραση)

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Σοκ και Δέος ! Δείτε πόσα χρήματα ξόδεψαν οι Έλληνες για επισκευή ή αντικατάσταση smartphones σε 7 χρόνια

Έχουμε κρίση στην Ελλάδα;
Τί είπατε ;Ναι ;
Είστε σίγουροι ;
Αν δεχτούμε λοιπόν ότι έχουμε κρίση τότε πολλοί από μας τους σύγχρονους Ελληνάρες δεν έχουμε...μυαλό.


 Από το 2007 εως και το 2014 οι συμπατριώτες μας δαπάνησαν πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ για επισκευή ή αντικατάσταση κατεστραμμένων «έξυπνων κινητών τηλεφώνων» (smartphones), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της SquareTrade.

Ειδικότερα, οι Έλληνες πλήρωσαν από το 2007 μέχρι σήμερα, συνολικά 701.064.735 ευρώ για να επισκευάσουν ή να αντικαταστήσουν κατεστραμμένα smartphones.

Εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί ότι το 40% των κατόχων smartphones έχουν βιώσει μια βλάβη ή καταστροφή της συσκευής τους την τελευταία διετία. Ο χρόνος αποκατάστασης της βλάβης ήταν μεγαλύτερος των 7 ημερών για το 30% των παθόντων.

Η ζημιά δεν προκαλείται πάντα από υπαιτιότητα του κατόχου, αφού το 25% των ατυχημάτων προξενείται από τρίτους και όχι από τους ίδιους τους κατόχους της συσκευής.

Μερικά αξιοσημείωτα ευρήματα της έρευνας που διεξήγαγε η SquareTrade καταγράφουν ότι:

Το 57% των ατυχημάτων στα smartphones συμβαίνει στο σπίτι.
Το 15% των κατόχων ξέχασε τη συσκευή στον ουρανό του αυτοκινήτου.
Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων είναι κατά 47% πιο επιρρεπείς σε καταστροφές συσκευών.
Το 30% των κατόχων κατεστραμμένων συσκευών είναι κάτω των 45 ετών.
Οι κάτοχοι iPhone είναι κατά 23% πιο επιρρεπείς σε ατυχήματα της συσκευής τους.
«Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες χρήστες smartphone έχουν δαπανήσει κατά μέσο όρο, την τελευταία επταετία, 243 ευρώ έκαστος, για βλάβες στις συσκευές τους, το δεύτερο μεγαλύτερο ποσό στην Ευρώπη» σχολίασε ο Kevin Gillan, διευθύνων σύμβουλος της SquareTrade Ευρώπης.

Η πρόσφατη έρευνα της SquareTrade, η μοναδική στο είδος της που έχει καταγράψει στοιχεία από την ελληνική αγορά, δείχνει ότι λόγω των συχνά υψηλών δαπανών που απαιτούνται για την επισκευή των κατεστραμμένων smartphones, πολλοί καταναλωτές καταφεύγουν συχνά σε λύσεις «απελπισίας». Για παράδειγμα, το 8% των κατόχων στην Ελλάδα χρησιμοποιούν συσκευή με σπασμένη οθόνη.






















www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου