Νταλίκα-φονιάς -με Ρουμάνικες πινακίδες- έσπειρε τον πανικό στην Εγνατία οδό σε πολύνεκρο τροχαίο.
Πέντε νεκροί και 30 τραυματίες είναι ο τελικός απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος που σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:30 το πρωί στην Εγνατία Οδό,
στο ρεύμα από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον διοικητή Κεντρικής Μακεδονίας του Πυροσβεστικού Σώματος, Χρύσανθο Αθανασόπουλο.
Ο κ. Αθανασόπουλος, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, έκανε λόγο για «φοβερή καραμπόλα και για μάζες αυτοκινήτων», ενώ σημείωσε πως ενεπλάκησαν περισσότερα από 35 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και τρεις νταλίκες.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής και εκτός από τους τέσσερις αρχικά νεκρούς(ο ένας κατέληξε στο νοσοκομείο Βέροιας), εντόπισαν συνολικά 30 τραυματίες, τους οποίους παρέλαβαν τα ασθενοφόρα ενώ κάποιοι από αυτούς μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά αυτοκίνητα σε νοσοκομεία της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης.
Ο διοικητής της πυροσβεστικής αναφέρθηκε επίσης σε δύο καμένα ολοσχερώς αυτοκίνητα, ένα ΙΧ και μία νταλίκα.
Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 10:30 το πρωί στην Εγνατία Οδό στο ρεύμα από Βέροια προς Θεσσαλονίκη.
Στο ύψος του χωριού Μέση, στον κόμβο ανάμεσα από Βέροια και Κουλούρα, αρκετά ΙΧ αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα, λόγω έργων που γίνονται στο σημείο από την Εγνατία Οδό.
Η νταλίκα προσέκρουσε επάνω στα αυτοκίνητα και έσπειρε τοω όλεθρο, λόγω μηχανικής βλάβης(ο οδηγός κατά την απολογία του ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να ελέγξει το όχημα γιατί δεν έπιαναν τα φρένα του).
Πέντε νεκροί και 30 τραυματίες είναι ο τελικός απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος που σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:30 το πρωί στην Εγνατία Οδό,
στο ρεύμα από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον διοικητή Κεντρικής Μακεδονίας του Πυροσβεστικού Σώματος, Χρύσανθο Αθανασόπουλο.
Ο κ. Αθανασόπουλος, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, έκανε λόγο για «φοβερή καραμπόλα και για μάζες αυτοκινήτων», ενώ σημείωσε πως ενεπλάκησαν περισσότερα από 35 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και τρεις νταλίκες.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής και εκτός από τους τέσσερις αρχικά νεκρούς(ο ένας κατέληξε στο νοσοκομείο Βέροιας), εντόπισαν συνολικά 30 τραυματίες, τους οποίους παρέλαβαν τα ασθενοφόρα ενώ κάποιοι από αυτούς μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά αυτοκίνητα σε νοσοκομεία της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης.
Ο διοικητής της πυροσβεστικής αναφέρθηκε επίσης σε δύο καμένα ολοσχερώς αυτοκίνητα, ένα ΙΧ και μία νταλίκα.
Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 10:30 το πρωί στην Εγνατία Οδό στο ρεύμα από Βέροια προς Θεσσαλονίκη.
Στο ύψος του χωριού Μέση, στον κόμβο ανάμεσα από Βέροια και Κουλούρα, αρκετά ΙΧ αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα, λόγω έργων που γίνονται στο σημείο από την Εγνατία Οδό.
Η νταλίκα προσέκρουσε επάνω στα αυτοκίνητα και έσπειρε τοω όλεθρο, λόγω μηχανικής βλάβης(ο οδηγός κατά την απολογία του ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να ελέγξει το όχημα γιατί δεν έπιαναν τα φρένα του).



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου