Στη στεφανιαία μονάδα θεραπείας του Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου», μοσηλεύεται από το πρωϊ ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.
Ο τέως δήμαρχος, σύμφωνα με την αναπληρώτρια διοικήτρια του νοσοκομείου.διακομίστηκε επειγόντως το πρωί από τις Φυλακές Διαβατών στο νοσοκομείο με οξείς πόνους στο στήθος και διαγνώστηκε με οξύ στεφανιαίο σύνδρομο.
Υποβλήθηκε σε στεφανιογραφία, τα ευρήματα της οποίας χαρακτηρίζονται ανησυχητικά
Ο τέως δήμαρχος, σύμφωνα με την αναπληρώτρια διοικήτρια του νοσοκομείου.διακομίστηκε επειγόντως το πρωί από τις Φυλακές Διαβατών στο νοσοκομείο με οξείς πόνους στο στήθος και διαγνώστηκε με οξύ στεφανιαίο σύνδρομο.
Υποβλήθηκε σε στεφανιογραφία, τα ευρήματα της οποίας χαρακτηρίζονται ανησυχητικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου