Translate (μεταφραση)

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Πλημμύρισε με βιολογικά προίοντα το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

"Ψήφο εμπιστοσύνης" στα βιολογικά πρϊόντα από το κοινό της Θεσσαλονίκης που έσπευσε να αγκαλιάσει την Έκθεση βιολογικών προϊόντων
που πραγματοποιήθηκε σήμερα από τις 10:00 έως τις 20:00, στον αίθριο χώρο του Δημαρχείου (Οδός Βασ. Γεωργίου Α’1).

Την ενδιαφέρουσα δράση  συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η Ένωση Αγροτών Βιοκαλλιεργητών Βόρειας Ελλάδος και το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης του Δήμου EUROPE DIRECT.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του «Παγκόσμιου Μήνα για την ελεύθερη διακίνηση των τροφών, της ελεύθερης διακίνησης των σπόρων και της Δημοκρατίας της γης» και με στόχο την καλύτερη γνωριμία των πολιτών με τα βιολογικά προϊόντα, τα οφέλη της βιολογικής γεωργίας και τους βιοκαλλιεργητές.

Η έκθεση, ολοκληθώθηκε με εδνιαφέρουσε ομιλίες που είχαμε στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δημαρχείου από τον Καθηγητή του Κολεγίου Perrotis της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής, Χρήστο Βασιλικιώτη, με θέμα «Βιολογικά προϊόντα, η σημασία τους και τα οφέλη τους στο περιβάλλον και στον άνθρωπο» και τον Παναγιώτη Σαϊνατούδη, εμπνευστή της Εναλλακτικής Κοινότητας “Πελίτι”, με θέμα «Συλλογή και διατήρηση ντόπιων ποικιλιών».








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου