Translate (μεταφραση)

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Μητροπολίτης Γρεβενών: «Δεν είμαι ΠΑΟΚτσής, ούτε γεροντοκόρη. Είμαι Αρειανός»

Ως νέος ...Χριστόδουλος, στη γλώσσα δηλαδή των μαθητών, μίλησε ο μητροπολίτης Γρεβενών, Δαβίδ, κατά την επίσκεψή του σε σχολείο της περιοχής.


 Δεν τους είπε βέβαια ότι "τους πάει" αλλά  φανέρωσε στα παιδιά το ζώδιό του αλλά και τις ποδοσφαιρικές του προτιμήσεις.

«Γεννήθηκα Αύγουστο, είμαι Λέων και… είμαι Αρειανός. Γιατί να είμαι ΠΑΟΚ; Επειδή φοράω μαύρα; Δεν είμαι γεροντοκόρη, ούτε χαμουτζής! Είμαι με τον Θεό του Πολέμου» είπε χαρακτηριστικά.

Τα παιδιά τον υποδέχθηκαν δίδοντάς του λουλούδια, στη συνέχεια τραγούδησαν μαζί του το «Μακεδονία ξακουστή», ενώ μαθητές έπαιξαν φλογέρα και ποντιακή λίρα.












Πηγή: starfm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου