Translate (μεταφραση)

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Εκτός ΠΑΟΚ ο Νίκος Βεζυρτζής μετά το… Skype!

Παρελθόν από τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αποτελεί εδώ και λίγη ώρα ο Νίκος Βεζυρτζής…


Μπορεί η βόμβα να έσκασε σήμερα πλην όμως ο  αντιπρόεδρος της ΠΑΕ έστειλε προχθές επιστολή παραίτησης στον Ιβάν Σαββίδη, διαφωνόντας με τον τρόπο που λειτουργεί η ομάδα και καθιστώντας σαφές ότι είναι διατεθειμένος να αποχωρήσει, εφόσον δεν του δοθεί η δυνατότητα να πάρει αποφάσεις.

Ο Βεζυρτζής είχε τη διάθεση να αλλάξει πολλά αλλά... δεν βρήκε την ανάλογη ανταπόκριση.

Χθες ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ κάλεσε τον Βεζυρτζή σε συζήτηση μέσω Skype, η συζήτηση κράτησε σχεδόν δύο ώρες και ζήτησε να ακούσει τις απόψεις του.

Ο Ιβάν Σαββίδης φέρεται να είπε στον Βεζυρτζή ότι υπάρχει μια δομή στην ομάδα και ένας τρόπος λειτουργίας, και δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουν αυτά.

Μετά τη συζήτηση, που είχαν οριστικοποιήθηκε η αποχώρηση του Βεζυρτζή, που είχε μπει στην ΠΑΕ πριν από δύο μήνες.

Στη μέχρι τώρα παρουσία του στα κοινά του ΠΑΟΚ, ο Βεζυρτζής ήταν ίσως ο μοναδικός που πρόσφερε τις υπηρεσίες του στην ομάδα αμισθί.

Βεζυρτζής : «Γι΄ αυτό φεύγω»

"Κλήθηκα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και το έκανα από πάθος για την ομάδα μου, γιατί όνειρό μου είναι να βλέπω τον ΠΑΟΚ ψηλά, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο πρώην Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ και συνεχίζει.
Δεν είχα ανάγκη ούτε από δημοσιότητα, ούτε από δόξα.  Αυτό το έχει αποδείξει η ιστορία.

Άλλωστε, η ανταμοιβή μου όλα αυτά τα χρόνια είναι η αγάπη του απλού κόσμου. Στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ υποσχέθηκα να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φέρω την αλλαγή.

Φεύγω γιατί βλέπω ότι κάτω από τις σημερινές συνθήκες δεν μπορώ να προσφέρω αυτά που περίμεναν από έναν άνθρωπο που τους έχει χαρίσει μεγάλες στιγμές. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που με πίστεψαν και τους διαβεβαιώνω ότι θα είμαι πάντα «στρατιώτης» της ομάδας μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου