Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη κυκλοφορίας, ακόμα και σε όσες περιοχές έχουν δοθεί παρατάσεις προθεσμιών
για την καταβολή φόρων και οφειλών, λόγω καιρικών συνθηκών.
Όπως διευκρινίζει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, οι παρατάσεις αυτές δεν αφορούν στα τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο, μένει να φανεί κατά πόσο η κυβέρνηση θα τηρήσει τις προθεσμίες, που, ως γνωστόν, κάθε χρόνο παρατείνονται.
Σε κάθε περίπτωση, το ποσό που θα κληθούν να πληρώσουν οι οδηγοί θα είναι το ίδιο με πέρυσι αφού η κυβέρνηση δεν πρόκειται να εφαρμόσει φέτος τις αλλαγές που σχεδίαζε. Εξαίρεση θα είναι περίπου 150.000 ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας, που ανοίγοντας το TAXIS έρχονται αντιμέτωποι με ποσά ακόμα και διπλάσια σε σχέση με το 2015.
Η αλλαγή έχει τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο και αφορά στα οχήματα που αγοράστηκαν μεταχειρισμένα, με πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Έως και πέρυσι, οι ιδιοκτήτες καλούνταν να πληρώσουν βάσει ρύπων, όπως ισχύει για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πρώτη φορά μετά το 2010. Φέτος όμως, τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν το 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας βάσει των κυβικών τους, ακόμα και αν η πρώτη τους ταξινόμηση έγινε σε άλλη χώρα.
Την μεγαλύτερη επιβάρυνση υφίστανται οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, ενώ ειδικά για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, το τέλος μπορεί να είναι και διπλάσιο σε σχέση με το 2016.
για την καταβολή φόρων και οφειλών, λόγω καιρικών συνθηκών.
Όπως διευκρινίζει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, οι παρατάσεις αυτές δεν αφορούν στα τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο, μένει να φανεί κατά πόσο η κυβέρνηση θα τηρήσει τις προθεσμίες, που, ως γνωστόν, κάθε χρόνο παρατείνονται.
Σε κάθε περίπτωση, το ποσό που θα κληθούν να πληρώσουν οι οδηγοί θα είναι το ίδιο με πέρυσι αφού η κυβέρνηση δεν πρόκειται να εφαρμόσει φέτος τις αλλαγές που σχεδίαζε. Εξαίρεση θα είναι περίπου 150.000 ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας, που ανοίγοντας το TAXIS έρχονται αντιμέτωποι με ποσά ακόμα και διπλάσια σε σχέση με το 2015.
Η αλλαγή έχει τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο και αφορά στα οχήματα που αγοράστηκαν μεταχειρισμένα, με πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Έως και πέρυσι, οι ιδιοκτήτες καλούνταν να πληρώσουν βάσει ρύπων, όπως ισχύει για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πρώτη φορά μετά το 2010. Φέτος όμως, τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν το 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας βάσει των κυβικών τους, ακόμα και αν η πρώτη τους ταξινόμηση έγινε σε άλλη χώρα.
Την μεγαλύτερη επιβάρυνση υφίστανται οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, ενώ ειδικά για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, το τέλος μπορεί να είναι και διπλάσιο σε σχέση με το 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου