Η συμφωνία περιλαμβάνει παιχνίδια της φάσης των ομίλων, τέσσερα παιχνίδια της φάσης των 16 και τους τέσσερις προημιτελικούς.
Καμία από τις δύο εταιρείες δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.
Το Facebook συμφώνησε με το Fox Sports που έχει τα δικαιώματα του Champions League στις ΗΠΑ και από τον Σεπτέμβριο θα μεταδίδει ζωντανά μέσω streaming παιχνίδια της κορυφαίας ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.
Τα σπορ είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει πολύ εταιρείες όπως η Facebook και η Twitter, καθώς τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλους αριθμούς χρηστών που θέλουν να συζητούν γι' αυτά στα social media.
Το ποδόσφαιρο, συγκεκριμένα, είναι το σπορ με τους περισσότερους ακόλουθους στο Facebook. Τον περασμένο χρόνο 3,7 εκατ. χρήστες παρακολούθησαν online τον φιλανθρωπικό αγώνα μεταξύ Έβερτον και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Και όσον αφορά το Champions League, 34 εκατ. χρήστες είχαν 98 εκατ. αλληλεπιδράσεις στο Facebook σχετικές με τον φετινό τελικό, όπου η Ρεάλ Μαδρίτης κέρδισε τη Γιουβέντους.
Πρόσφατα η Facebook συμφώνησε με τη Univision Communications για τη μετάδοση αγώνων από το μεξικανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και το αμερικανικό MLS. Ενώ το Fox Sports ήδη παράγει προγράμματα αποκλειστικά για το Facebook, ανάμεσά τους και μία εβδομαδιαία εκπομπή για το ποδόσφαιρο. Ενώ κάποιοι από τους αγώνες του Champions League θα μεταδοθούν μόνο με streaming, και καθόλου από την τηλεόραση.
«Οι αγγλόφωνου και ισπανόφωνου ενδιαφέροντος αγώνες είναι περισσότεροι από τα δίκτυα που διαθέτουμε για να τους μεταδώσουμε», εξηγεί ο επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Fox Sports, Ντέιβιντ Νέιθανσον. «Το Facebook διαθέτει χρήστες παθιασμένους με το ποδόσφαιρο και θα προβάλλει το Champions League σε κοινό που στις ΗΠΑ δεν το βλέπει στην τηλεόραση».
Πηγή: topontiki
Καμία από τις δύο εταιρείες δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.
Το Facebook συμφώνησε με το Fox Sports που έχει τα δικαιώματα του Champions League στις ΗΠΑ και από τον Σεπτέμβριο θα μεταδίδει ζωντανά μέσω streaming παιχνίδια της κορυφαίας ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.
Τα σπορ είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει πολύ εταιρείες όπως η Facebook και η Twitter, καθώς τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλους αριθμούς χρηστών που θέλουν να συζητούν γι' αυτά στα social media.
Το ποδόσφαιρο, συγκεκριμένα, είναι το σπορ με τους περισσότερους ακόλουθους στο Facebook. Τον περασμένο χρόνο 3,7 εκατ. χρήστες παρακολούθησαν online τον φιλανθρωπικό αγώνα μεταξύ Έβερτον και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Και όσον αφορά το Champions League, 34 εκατ. χρήστες είχαν 98 εκατ. αλληλεπιδράσεις στο Facebook σχετικές με τον φετινό τελικό, όπου η Ρεάλ Μαδρίτης κέρδισε τη Γιουβέντους.
Πρόσφατα η Facebook συμφώνησε με τη Univision Communications για τη μετάδοση αγώνων από το μεξικανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και το αμερικανικό MLS. Ενώ το Fox Sports ήδη παράγει προγράμματα αποκλειστικά για το Facebook, ανάμεσά τους και μία εβδομαδιαία εκπομπή για το ποδόσφαιρο. Ενώ κάποιοι από τους αγώνες του Champions League θα μεταδοθούν μόνο με streaming, και καθόλου από την τηλεόραση.
«Οι αγγλόφωνου και ισπανόφωνου ενδιαφέροντος αγώνες είναι περισσότεροι από τα δίκτυα που διαθέτουμε για να τους μεταδώσουμε», εξηγεί ο επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Fox Sports, Ντέιβιντ Νέιθανσον. «Το Facebook διαθέτει χρήστες παθιασμένους με το ποδόσφαιρο και θα προβάλλει το Champions League σε κοινό που στις ΗΠΑ δεν το βλέπει στην τηλεόραση».
Πηγή: topontiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου