Tο reality παιχνίδι Survivor είναι με μεγάλη διαφορά το πιο επιτυχημένο πρόγραμμα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν,
«απογειώνοντας» το ΣΚΑΪ, τόσο στην τηλεθέαση όσο και οικονομικά.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.
Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως το 1″ του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22″.
Όσο για τα sms στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Ντάνο να παίρνει το 64% και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού.
Περίπου 370.000 sms στάλθηκαν την βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ' αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας.
Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.
«απογειώνοντας» το ΣΚΑΪ, τόσο στην τηλεθέαση όσο και οικονομικά.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.
Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως το 1″ του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22″.
Όσο για τα sms στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Ντάνο να παίρνει το 64% και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού.
Περίπου 370.000 sms στάλθηκαν την βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ' αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας.
Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου