Translate (μεταφραση)

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Το μουσείο του Frappe στην 82η ΔΕΘ - Δείτε την πρώτη διαφήμιση της εταιρείας που ποζάρει ο... Ηλίας Ψινάκης

Μια απροσδόκητη ανακάλυψη που συνέβη μέσα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και άλλαξε για πάντα την καθημερινότητα του Έλληνα


παρουσιάζεται φέτος στην 82η ΔΕΘ από τις 9 έως τις 17 Σεπτεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Πριν από 60 χρόνια, κατά τη διάρκεια της 22ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ανακαλύφθηκε ο αγαπημένος καφές των Ελλήνων, τo Nescafé Frappé.

Φέτος η Nestlé Ελλάς και η ΔΕΘ-Helexpo παρουσιάζουν για πρώτη φορά, με έναν μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο, το «Μουσείο Frappé powered by Nescafé», τιμώντας αυτή την ιδιαίτερη στιγμή, η οποία επηρέασε καταλυτικά μία από τις αγαπημένες συνήθειες του Έλληνα, την κατανάλωση καφέ.

Στην 22η ΔΕΘ ο υπάλληλος του αντιπροσώπου της Nestlé στην Ελλάδα, Δημήτρης Βακόνδιος, θέλοντας να φτιάξει το Nescafé του, διαπίστωσε πως είχε τελειώσει το ζεστό νερό. Εξαιτίας και της υψηλής θερμοκρασίας που επικρατούσε, κατέφυγε σε έναν αυτοσχεδιασμό: δύο κουταλιές Nescafé σε ένα σέικερ και κρύο νερό. Με αυτό τον τρόπο, τόσο απλά και αναπάντεχα, ανακαλύφθηκε το Nescafé Frappé.


Το «Μουσείο Frappé powered by Nescafé», που θα λειτουργήσει στο Περίπτερο 11 (απέναντι από το Περίπτερο 1), είναι αφιερωμένο στην ιστορία του καφέ, στους μύθους και τις αλήθειες που τον συνοδεύουν, αλλά και στην παραγωγική διαδικασία του.

Στην ταράτσα του Μουσείου θα λειτουργεί και το Nescafé Frappé beach bar, για να απολαύσει ο επισκέπτης την αυθεντική εμπειρία Nescafé Frappé, σε ένα σκηνικό εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι.

Στη παρακάτω φωτογραφία, βλέπουμε μια από τις πρώτες διαφημίσεις για το Frappe με τον Ηλία Ψινάκη μαζί με μια κοπέλα και έναν καφετζή να ποζάρουν. Όπως είναι γνωστό, ο Ηλίας Ψινάκης σε νεαρή ηλικία δούλευε ως μοντέλο, κάνοντας πολλές διαφημιστικές καμπάνιες.












Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου