Translate (μεταφραση)

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Οι αριθμοί τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για θέματα βλαβών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας

Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν οι καταναλωτές να απευθύνονται χωρίς χρέωση για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας,
προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης γνωστοποίησε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

O Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι:

-Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε.: 13811

-FORTHNET Α.Ε. : 13731

-WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700

-OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία - Cosmote)

-VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840


Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου