Translate (μεταφραση)

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Πως να κάνω γνωστό το Site μου και πως να αυξήσω την επισκεψιμότητα του Site μου

Είτε πρόκειται για τα το δικό σας blog, είτε για ένα eshop, είτε θέλετε να δείξετε την δουλειά σας, η στόχευση μιας τοπικής αγοράς μπορεί να είναι δύσκολη.
Πρέπει να έχετε μια σωστή κατανόηση του εύρους της τοπικής αγοράς σας και του τρόπου με τον οποίο οι δυνητικοί πελάτες σας αναζητούν γεωγραφικά.

Ένας άλλος παράγοντας είναι η πιθανότητα να είστε αντιμέτωποι με κάποιον ανταγωνισμό που μπορεί να βασίζεται στην αναγνωρισιμότητα του, το branding του, ενώ εσείς μπορεί να είστε νέος παίκτης στον τομέα. Μια αξιόλογη δουλειά στο branding έχει κάνει και το Pinguinos.gr, που έχει αυξήσει σημαντικά την επισκεψιμότητα του τον τελευταίο χρονικό διάστημα.

Χρειάζεστε μια τοπική στρατηγική branding που επικεντρώνεται στο πού είναι οι πιθανοί πελάτες σας και πού βρίσκουν τις υπηρεσίες σας online ή αυτοπροσώπως. Εδώ έχουμε κάποια βήματα για την αύξηση της κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα σας για τους τοπικούς πελάτες σας.

Η επωνυμία σας είναι πολλά περισσότερα πράγματα ​​από απλά ένα λογότυπο. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η καλλιέργεια ενός ισχυρού μηνύματος μάρκας που να αντηχεί στο κοινό-στόχο σας. Γι’ αυτό η διαδικασία ξεκινά με την έρευνα αγοράς και την ανταλλαγή μηνυμάτων.

Έτσι, σύμφωνα με τα παραπάνω ορισμένες μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ ενδέχεται να μην είναι εξίσου αποτελεσματικές για εσάς.

1. Διεξαγωγή Έρευνας της Τοπικής Αγοράς

Όταν δημιουργείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ, το πρώτο βήμα είναι πάντα να αποκτήσετε μια κατανόηση του τι είναι στην πραγματικότητα η αγορά-στόχος σας. Εάν δεν το κάνετε, μπορεί να χάσετε εντελώς το σήμα και οι προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ θα πέσουν στο κενό. Για  το τοπικό μάρκετινγκ, αυτό μπορεί να φανεί λίγο διαφορετικό, επειδή πρέπει επίσης να εξετάσετε τη θέση του κοινού σας.

Αρχίστε με την δημιουργώντας ένα προφίλ του ιδανικού πελάτη για εσάς σας. Με αυτό θα καταλάβετε ποιοι είναι, τι θέλουν, τι χρειάζονται και πού αναζητούν υπηρεσίες όπως τη δική σας. Αυτό είναι ένα avatar του τέλειου πελάτη που θέλετε να προσελκύσετε στην επιχείρησή σας. Για παράδειγμα αν είστε ένας εναλλακτικός τουριστικός ξεναγός στην Αθήνα και διοργανώνεται εκδρομές που σχετίζονται με την αρχαία Αθήνα, όπως είναι οι Greek TravelTellers, τότε προφανώς σας ενδιαφέρουν εκείνοι οι καταναλωτές που αναζητούν για τέτοιου είδους τουρισμό.

Έχοντας αυτή την έρευνα αγοράς στο χέρι θα σας καθοδηγήσει μόνο για επιτυχία. Μόλις έχετε την έρευνά σας στην αγορά, ήρθε η ώρα να ελέγξετε τα μηνύματα μάρκας σας και να συμμετάσχετε στις σωστές πλατφόρμες για να φτάσετε μπροστά στα μάτια του ακροατηρίου σας.

2. Τελειοποιήστε το μήνυμα του brand σας

Η έρευνα αγοράς σας πρέπει να σας ενημερώσει για το τι θέλει το κοινό και τις ανάγκες του. Γνωρίζοντας το αυτό, μπορείτε να τοποθετήσετε τη μάρκα σας για να απευθυνθείτε απευθείας σε αυτούς. Πολλές μάρκες και έμποροι πιστεύουν ότι το branding περιορίζεται σε ένα λογότυπο, και ένα πιασάρικο λεκτικό. Δυστυχώς, εστιάζουν πάρα πολύ σε αυτό που θέλουν οι ίδιοι και όχι στο το τι θέλει το κοινό τους.

Επομένως, αν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα μήνυμα μάρκας ή μια ταυτότητα, θα πρέπει να τοποθετήσετε το ακροατήριό σας στο κέντρο του μηνύματος. Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να τοποθετήσετε το μήνυμα μάρκας σας σε καλή χρήση μέσω στρατηγικού μάρκετινγκ.

3. Εφαρμογή τοπικών SEO

Οι υπηρεσίες SEO προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα για τις τοπικές μάρκες λόγω της ακρίβειας στην τοπική στόχευση. Είναι πραγματικά ο καλύτερος τρόπος για τη δημιουργία στοχευμένης, βιώσιμης κυκλοφορίας στον ιστότοπό σας. Ποιος καλύτερος τρόπος για να πάρετε την κυκλοφορία παρά να ταξινομήσετε τους όρους που οι χρήστες αναζητούν ενεργά στην περιοχή τους;

Μπορείτε να δείτε κυριολεκτικά τα δεδομένα πωλήσεων και μετατροπών σε πραγματικό χρόνο για κάθε ιστότοπο και ποιες καμπάνιες οδήγησαν στην επισκεψιμότητα. Με την τοπική SEO, οι περισσότερες βέλτιστες πρακτικές εξακολουθούν να ισχύουν, αλλά με πρόσθετη έμφαση στη στόχευση μιας συγκεκριμένης γεωγραφικής θέσης. Αυτό γίνεται συνήθως μέσω της χρήσης τοπικών λέξεων-κλειδιών, τοπικών αναφορών και οικοδόμησης συνδέσμων.

Βέβαια, καταλαβαίνουμε πως κάτι τέτοιο, αν δεν έχετε την τεχνογνωσία μπορεί να είναι μια δύσκολη δουλειά. Επομένως, μπορείτε να συμβουλευτείτε μια εταιρεία μάρκετινγκ, όπως η Lithos Digital, που θα σας λύσει οποιαδήποτε απορία ή θα κάνει την δουλειά για εσάς.

4. Μοιραστείτε στοχευμένο περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα

Εάν η έρευνα αγοράς σας έδειξε ότι το ακροατήριό σας είναι ενεργό στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να τραβήξει την προσοχή τους.

Πολλές μάρκες ανησυχούν πάρα πολύ για το "hacking" του αλγορίθμου και την κοινή χρήση περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό.

Θα πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και στη συνέχεια να εστιάσετε σε ό, τι λειτουργεί και να διαγράψετε τι δεν ισχύει. Κοιτάξτε να δείτε τι μοιράζονται οι ανταγωνιστές σας και εάν αυτό θα ήταν αποτελεσματικό και για το ακροατήριό σας.

Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων είναι περισσότερο για την κοινή χρήση της αξίας από ό, τι αφορά τη συνοχή ή τον έλεγχο του αλγορίθμου. Μοιραστείτε τι θέλει να δει ο ακροατής σας για να τους κρατήσει ή να επιστρέψουν για περισσότερα.

5. Εκτελέστε διαφημιστικές καμπάνιες PPC

Αν θέλετε να επεκτείνετε περαιτέρω τις προσπάθειες μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, η δρομολόγηση μιας καμπάνιας διαφημίσεων PPC θα μπορούσε να είναι ο τρόπος να προχωρήσετε.

Οι βασικές πλατφόρμες γι 'αυτό είναι οι Διαφημίσεις Google και οι διαφημίσεις Facebook, και οι δύο σας επιτρέπουν να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό βάσει ενδιαφέροντος και γεωγραφικής θέσης. Η έρευνα αγοράς σας θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιες θα είναι οι παράμετροι στόχευσης.

Συμπέρασμα

Ενώ ορισμένα στοιχεία του τοπικού μάρκετινγκ μπορούν να καταστήσουν πιο δύσκολη από άλλες αγορές, υπάρχουν ακόμα πολλές αποτελεσματικές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε κίνηση για ένα τοπικό εμπορικό σήμα.

Ωστόσο, προτού εστιάσετε στις τεχνικές, θα πρέπει να κατανοήσετε καλά τι θέλει η τοπική αγορά και πού αναζητούν τις υπηρεσίες που θέλουν. Χωρίς έρευνα αγοράς και ισχυρό μήνυμα μάρκας, οι τοπικές μάρκες θα χάνουν χρόνο και χρήμα εστιάζοντας σε λάθος δημογραφικό. Επιπλέον, οι εκστρατείες μάρκετινγκ τους απλά δεν θα είναι αποτελεσματικές.  Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου