Μια σειρά ενεργειών αναμένεται να δρομολογήσει η διοίκηση του ΟΑΣΘ κατά τη δεύτερη φάση
του σχεδίου διαχείρισης της κρίσης που υφίσταται στον Οργανισμό.
Μεταξύ αυτών προβλέπονται:
• Εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας / εκσυγχρονισμού του ΟΑΣΘ, σε συνδυασμό με επιχειρηματικό / επενδυτικό σχέδιο.
• Εντατικοποίηση ελέγχων για την εισιτήριο-διαφυγή – ενδεχόμενη αξιοποίηση και εξωτερικών ελεγκτών κομίστρου. Εξεύρεση νέων (εναλλακτικών) πηγών εσόδων (πχ. ηλεκτρονική διαφήμιση εντός των οχημάτων, διαφήμιση στο εισιτήριο, αξιοποίηση πελατολογίου κλπ.).
• Εκπόνηση / υιοθέτηση κανονισμών που δεν υφίστανται (πχ. κανονισμός ΔΣ, νομικής υπηρεσίας κλπ.) και εκσυγχρονισμός / αναμόρφωση κανονισμών ΟΑΣΘ.
• Άμεση μίσθωση τουλάχιστον εκατό-είκοσι (120) μεταχειρισμένων λεωφορείων (50% αρθρωτών και 50% απλών) για την κάλυψη κατεπειγουσών αναγκών (κάλυψη 100% του μεταφορικού έργου στο πολεοδομικό συγκρότημα). Το τυχόν προϊόν εκπτώσεως του διαγωνισμού, θα αξιοποιηθεί για την προμήθεια περισσότερων οχημάτων.
• Κοστολόγηση των λειτουργιών και των υπηρεσιών του ΟΑΣΘ στο σύνολο τους (αναγωγή ανά όχημα ή/και ανά οχηματοχιλιόμετρο).
• Αποσαφήνιση του μηχανισμού καθορισμού του ύψους της δαπάνης για την κοινωνική πολιτική (φοιτητές, ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, άνεργοι, μαθητές κλπ.) και κατάρτιση συμβάσεων, ώστε να ενεργοποιηθούν το 2020.
• Επέκταση μίσθωσης εκατό (100) μεταχειρισμένων λεωφορείων (50% αρθρωτά και 50% απλά) για την κάλυψη του κενού που θα προέλθει από τη απόσυρση (λόγω ηλικίας) ενενήντα (90) οχημάτων μέχρι τον Σεπτέμβριο 2020.
• Αναδιάρθρωση / εκσυγχρονισμός / ψηφιοποίηση λειτουργιών ΟΑΣΘ αξιοποιώντας το υφιστάμενο ERP (που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον ΟΑΣΘ και λειτουργεί αποδοτικά). Χρήση του συστήματος DMS (DocumentManagementSystem) για paperless λειτουργία, αξιοποιώντας υφιστάμενο εξοπλισμό, αλλά και ενδεχομένως πρόσθετο.
• Εφαρμογή συστημάτων διασφάλισης ποιότητας (ISO 9001, ISO 14000, OHSAS 18000) στον ΟΑΣΘ, με επικαιροποίηση / εκσυγχρονισμό του οργανογράμματος, προσδιορισμό θέσεων εργασίας και περιγραφή καθηκόντων.
• Ανασχεδιασμός τιμολογιακής πολιτικής Ο.Α.Σ.Θ (ζώνες μετακίνησης).
• Εφαρμογή έξυπνου εισιτηρίου στο σύνολο του δικτύου του Ο.Α.Σ.Θ.
• Αξιοποίηση του νομικού πλαισίου για “netmetering” για ηλεκτροπαραγωγή από φωτοβολταϊκά, ισχύος 500 kW – Μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας.
του σχεδίου διαχείρισης της κρίσης που υφίσταται στον Οργανισμό.
Μεταξύ αυτών προβλέπονται:
• Εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας / εκσυγχρονισμού του ΟΑΣΘ, σε συνδυασμό με επιχειρηματικό / επενδυτικό σχέδιο.
• Εντατικοποίηση ελέγχων για την εισιτήριο-διαφυγή – ενδεχόμενη αξιοποίηση και εξωτερικών ελεγκτών κομίστρου. Εξεύρεση νέων (εναλλακτικών) πηγών εσόδων (πχ. ηλεκτρονική διαφήμιση εντός των οχημάτων, διαφήμιση στο εισιτήριο, αξιοποίηση πελατολογίου κλπ.).
• Εκπόνηση / υιοθέτηση κανονισμών που δεν υφίστανται (πχ. κανονισμός ΔΣ, νομικής υπηρεσίας κλπ.) και εκσυγχρονισμός / αναμόρφωση κανονισμών ΟΑΣΘ.
• Άμεση μίσθωση τουλάχιστον εκατό-είκοσι (120) μεταχειρισμένων λεωφορείων (50% αρθρωτών και 50% απλών) για την κάλυψη κατεπειγουσών αναγκών (κάλυψη 100% του μεταφορικού έργου στο πολεοδομικό συγκρότημα). Το τυχόν προϊόν εκπτώσεως του διαγωνισμού, θα αξιοποιηθεί για την προμήθεια περισσότερων οχημάτων.
• Κοστολόγηση των λειτουργιών και των υπηρεσιών του ΟΑΣΘ στο σύνολο τους (αναγωγή ανά όχημα ή/και ανά οχηματοχιλιόμετρο).
• Αποσαφήνιση του μηχανισμού καθορισμού του ύψους της δαπάνης για την κοινωνική πολιτική (φοιτητές, ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, άνεργοι, μαθητές κλπ.) και κατάρτιση συμβάσεων, ώστε να ενεργοποιηθούν το 2020.
• Επέκταση μίσθωσης εκατό (100) μεταχειρισμένων λεωφορείων (50% αρθρωτά και 50% απλά) για την κάλυψη του κενού που θα προέλθει από τη απόσυρση (λόγω ηλικίας) ενενήντα (90) οχημάτων μέχρι τον Σεπτέμβριο 2020.
• Αναδιάρθρωση / εκσυγχρονισμός / ψηφιοποίηση λειτουργιών ΟΑΣΘ αξιοποιώντας το υφιστάμενο ERP (που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον ΟΑΣΘ και λειτουργεί αποδοτικά). Χρήση του συστήματος DMS (DocumentManagementSystem) για paperless λειτουργία, αξιοποιώντας υφιστάμενο εξοπλισμό, αλλά και ενδεχομένως πρόσθετο.
• Εφαρμογή συστημάτων διασφάλισης ποιότητας (ISO 9001, ISO 14000, OHSAS 18000) στον ΟΑΣΘ, με επικαιροποίηση / εκσυγχρονισμό του οργανογράμματος, προσδιορισμό θέσεων εργασίας και περιγραφή καθηκόντων.
• Ανασχεδιασμός τιμολογιακής πολιτικής Ο.Α.Σ.Θ (ζώνες μετακίνησης).
• Εφαρμογή έξυπνου εισιτηρίου στο σύνολο του δικτύου του Ο.Α.Σ.Θ.
• Αξιοποίηση του νομικού πλαισίου για “netmetering” για ηλεκτροπαραγωγή από φωτοβολταϊκά, ισχύος 500 kW – Μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου