Translate (μεταφραση)

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Εύα Καίλή :"Αγαπώ τον ΠΑΟΚ και είμαι δίπλα του"

Στην εφημερίδα ‘’Real’’ μίλησε η πρώην βουλευτής, Εύα Καϊλή  και όπως τόνισε, δεν έχει δεχτεί προς το παρόν κάποια πρόταση συνεργασίας από τον Ιβάν Σαββίδη, χωρίς να κρύψει την αγάπη της για τον ΠΑΟΚ
και ότι τον στηρίζει πάντα και ως άνθρωπος και ως πολιτικός.

Αναλυτικά οι δηλώσεις της κας Καϊλή:
 «Προς το παρόν δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση. Δεν έχω μιλήσει για επαγγελματική συνεργασία με τον κ. Σαββίδη. Αγαπώ πολύ τον ΠΑΟΚ. Είμαι δίπλα στην ομάδα, πάντα. Τη στηρίζω και ως φίλαθλος και ως πολιτικός.
Με τον κ. Σαββίδη έχει αναπτυχθεί μία ζεστή φιλική σχέση. Τον σέβομαι, όπως και την ομάδα, για την οποία θα είμαι πάντα εκεί».



Οπως αναφέρει η εφημερίδα: «η όμορφη Θεσσαλονικιά τονίζει παντού ότι, σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να έχει μια οικονομική συνεργασία με την ομάδα, αλλά να προσφέρει εθελοντικά σε οτιδήποτε χρειαστεί και μπορεί να φανεί χρήσιμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου