Translate (μεταφραση)

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Γιώτα Σασοπούλου: Μια ζωή αφιερωμένη στην προσφορά προς το συνάνθρωπο

"Γιατί θέλω να είμαι υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος;

  Σε όλη μου τη ζωή υπηρετώ τον άνθρωπο.
 Ήταν ένα όνειρο που είχα από παιδί και στην πορεία αποτέλεσε συνειδητή απόφασή μου.
ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΙΑΤΡΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ μέσω της εργασίας μου και του εθελοντισμού.
Της ΑΞΙΑΣ να προσφέρεις στο συνάνθρωπο. Μόνος ή ενωμένος με άλλους. Δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες. Με απλούς τρόπους. Με καλή διάθεση. Γνωρίζοντας σταδιακά τις δομές, τια αξίες, τις διαφορετικές συμπεριφορές κάθε κοινωνικού περιβάλλοντος.

 Κινήθηκα ανάμεσα στους άπορους, στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, στις κακοποιημένες γυναίκες, στους ναρκομανείς, στους καρκινοπαθείς, αναδεικνύοντας το μεγαλείο της αλληλεγγύης και ανακαλύπτοντας τον πλούτο που κρύβει μέσα του ο κάθε άνθρωπος . Μένοντας πιστή στον όρκο μου. 

ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
 Αποφάσισα να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό «Εντάξει» του Σταύρου Καλαφάτη, ώστε νέοι άνθρωποι, με εμπειρίες και οραματισμούς να μπορέσουν να ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ μια καινούρια πόλη!
Να γεννηθούν νέες ελπίδες!
Με αγάπη και σεβασμό για τον συνάνθρωπο.
 Με οργάνωση νέων δομών πρόνοιας και υποστήριξης των ευπαθών ομάδων.
 Κοινωνικά Ιατρεία.
Κοινωνικά Φαρμακεία.
Συλλέγοντας εθελοντές.
 Δημιουργώντας συνεργασίες.
Ψάχνοντας ιδέες.
Μοιράζοντας ό,τι ο καθένας μας μπορεί να προσφέρει στον άλλο.
 Με ευθύνη και αξιοπρέπεια.
Για μια Θεσσαλονίκη Εντάξει και Εν τάξη !"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου