Translate (μεταφραση)

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Περικλής Στέλλας: Ένας υποψήφιος που "ξέρει καλή μπάλα" και είναι και πολύ "Εντάξει"

"Μπήκαμε ήδη στην τελική ευθεία και στο τέλος της προεκλογικής περιόδου. Δεν απομένουν παρά δύο 24ωρα και μόνο.
Σήμερα απευθύνομαι σε όλους εκείνους και σε όλες εκείνες που μπήκαν στην διαδικασία να γράψουν για μένα,τις δυο μόνο φορές που μέσα από το τοίχο μου,γνωστοποίησα σε όλους και σε όλες την υποψηφιότητα μου στις δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό του Σταύρου Καλαφάτη.

Φυλάω στη μνήμη μου πάντοτε,τα όμορφα πράγματα που αναδύθηκαν στην ζωή μου,κυρίως στις δύσκολες στιγμές.
 Πάντα αυτά σου εμφυσούν σιγουριά μπροστά σε οποιοδήποτε εμπόδιο.
Και αυτό που θα φυλάω πάντοτε είναι η αγάπη σας και η εκτίμηση σας. Η αγάπη είναι το πιο ισχυρό μέσο που υπάρχει. 
Δεν υπάρχουν όπλα και δύναμη που να μπορούν να αναμετρηθούν με την αγάπη. Ενώπιον της αγάπης τα πάντα νικώνται. Το έχει πει ο ίδιος ο Χριστός αυτό.
Δεν θέλω λοιπόν τίποτε άλλο, δεν μου λείπει τίποτε άλλο. Σας μιλώ μπέσα.
Ακόμη και μία ενδεχόμενη εκλογή μου θα είναι τίποτα μπροστά στην αγάπη σας.
Η μεγαλύτερη ευτυχία στην ζωή είναι η διαπίστωση ότι μας αγαπούν γι αυτό που είμαστε.''
Σας ευχαριστώ από βάθους καρδιάς.

Από την ανάρτηση του Περικλή στη σελίδα του στο facebook.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου