Translate (μεταφραση)

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

H Google στηρίζει τον τουρισμό με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης

"Οργώνει" ολόκληρη την Ελλάδα η Google με σκοπό να οργανώσει και να τονώσει τον τουρισμό και τους επιχειρηματίες που ασχολούνται επαγγελματικά με αυτόν.


Από το μικροσκόπιο της Παγκόσμιας Μηχανής Αναζήτησης δεν ξέφυγε -φυσικά- ούτε τη Θεσσαλονίκη όπου σήμερα παρουσιάστηκε  σε συνέντευξη Τύπου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της «Grow Greek Tourism Online 2016».
Το πρόγραμμα υλοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα,  σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.
Οι προσεχείς δράσεις αφορούν σε δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στις 23 Μαΐου και 13 Ιουνίου 2016 στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης (Αίθουσα «Μανόλης Αναγνωστάκης») με ελεύθερη είσοδο, ενώ παράλληλα μία ομάδα 20 ειδικών συμβούλων (Online Advisors) συνεχίζει να ταξιδεύει σε 30 περιοχές ανά την Ελλάδα για να εκπαιδεύσει όσους ενδιαφέρονται για την οργάνωση και την εξέλιξη της επιχείρησής τους.
Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 11.000 χρήστες έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης της πρωτοβουλίας, ενώ με βάση τα τελευταία συμπεράσματα σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37 % των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά.
Ταυτόχρονα, όπως τονίστηκε στη διάρκεια της συνέντευξης, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα», ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Για τη Μακεδονία συγκεκριμένα, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ιταλία ήταν οι χώρες που την «αναζήτησαν» περισσότερο διαδικτυακά  μέσα στο 2015, ενώ σημειώθηκε αυξητική τάση στια αναζητήσεις συνολικά, σε σχέση με το 2014. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο το 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.



Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, μίλησε για μια σημαντική πρωτοβουλία της Google η οποία με το κύρος και τις γνώσεις της συμβάλλει στο να καταρτιστούν ιδανικά στελέχη και επιχειρηματίες της πόλης και να αυξήσουν ποιοτικά τις δραστηριότητές τους. «Η Θεσσαλονίκη έχει κατορθώσει τα τελευταία χρόνια μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης και πολλή δουλειά, να τοποθετηθεί στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Όλοι μαζί, Δήμος, φορείς και επαγγελματίες, έχουμε κατορθώσει να αυξήσουμε το τουριστικό ρεύμα και να δημιουργήσουμε ένα νέο δυναμικό οικοσύστημα επιχειρηματικότητας γύρω από αυτή τη θετική εξέλιξη. Αυτό που μας ενδιαφέρει στη συνέχεια είναι να ενδυναμώσουμε και άλλο το ανθρώπινό μας κεφάλαιο και να παρέχουμε στους δημότες μας τα εργαλεία εκείνα που θα κάνουν τη δική τους δουλειά καλύτερη και αποδοτικότερη. Ο ψηφιακός κόσμος», συμπλήρωσε ο Σπύρος Πέγκας, «είναι ο κόσμος του παρόντος αλλά και του μέλλοντος και ευχαριστούμε τη Google γι αυτή τη σύμπραξη και την προσπάθεια γιατί επενδύει μαζί μας».
Ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google, Διονύσης Κολοκοτσάς, αναφέρθηκε στην δημιουργία της δωρεάν πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης που προσφέρεται σε όλους με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς θα βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. «Με την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευση της Google να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων ταξιδεύοντας σε όλη τη χώρα. Ως αποτέλεσμα, μέσα σε μόλις δύο μήνες από την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας, περισσότεροι από 7.000 επαγγελματίες του τουρισμού, έχουν ήδη εκπαιδευτεί από τους Online Advisors ανά την Ελλάδα. Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τη στήριξη και καλούμε περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και την ψηφιακή οικονομία για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους».



Ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικής Ανταγωνιστικότητας και Περιβάλλοντος, Θεοφάνης Παππάς, από την πλευρά του χαρακτήρισε την  πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, σημαντικό εργαλείο που πρέπει να αγκαλιαστεί από όλους  και να γίνει ο πρωτεργάτης της τουριστικής προβολής των επιχειρήσεων. «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μετά την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε το 2015, υποστηρίζει και φέτος την πλατφόρμα και θεωρεί ότι όλες αυτές οι ενέργειες συμβάλλουν με ουσιαστικό τρόπο στην  ενίσχυση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο στην Περιφέρειά μας».
Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για δράσεις κυκλοφορίας Γιώργος Δημαρέλος.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου