Εκτενές άρθρο για το νησί της Αμμουλιανής δημοσιεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στους TIMES του Λονδίνου (ένθετο SUNDAY TIMES).
Το άρθρο αποτελεί ύμνο για την Αμμουλιανή και ο δημοσιογράφος αναρωτιέται πως δεν έχει ανακαλύψει κάποιος μέχρι τώρα, αυτό τον παράδεισο και δε το έχει εξώφυλλο σε κάθε ταξιδιωτικό περιοδικό! Συνεχίζει την αφήγηση του, εξυμνώντας τους χαλαρούς ρυθμούς, το φαγητό και την αυθεντική φιλοξενία των κατοίκων του νησιού.
Το άρθρο είναι αποτέλεσμα του press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής -πέρσι- ειδικά για το δημοσιογράφο, James Ellis με σκοπό την προβολή του μοναδικού κατοικήσιμου νησιού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που αποτελεί και μία άγνωστη πλευρά της Χαλκιδικής.
Αγγλία και Ιταλία στο στόχαστρο της Χαλκιδικής
Παράλληλα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, μέσα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η φετινή σεζόν συνεχίζει ακάθεκτος τις προσπάθειες οργανώνοντας 2 ακόμα FAM trips.
Η Destination Manager της BA, Kate Bigger μαζί με 7 εκπρόσωπους της British Airways Holidays φιλοξενήθηκαν στη Χαλκιδική στις 6-9 Μαΐου και επισκέφτηκαν αξιοθέατα του νομού όπως το περίφημο Σπήλαιο των Πετραλώνων, το καινούριο λαογραφικό μουσείο στη Νικήτη, τα νησιά του κόλπου της Βουρβουρούς και το γραφικό χωριό της Αθύτου.
Η προσπάθεια προβολής της Χαλκιδικής συνεχίστηκε με τη συμμετοχή του ΤΟΧ σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από τo Βρετανικό ΤΟ, Olympic Holidays στο Μπέρμιγχαμ στις 13 Μαΐου, το οποίο παρακολούθησαν 70 ταξιδιωτικά πρακτορεία. Στην εκδήλωση, που στέφτηκε με επιτυχία, διανεμήθηκαν χάρτες και οδηγοί της Χαλκιδικής και έγινε παρουσίαση του προορισμού στους πράκτορες από την εκπρόσωπο του ΤΟΧ στη Βρετανία, Sandra Bruce.
Παράλληλα, έπειτα από πρόσκληση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου, πραγματοποιήθηκε πολυήμερο FAM Trip για την GROUP ALPITOUR, ενός από τους μεγαλύτερους TO της Ιταλίας, που έκανε δυναμικό άνοιγμα στη Χαλκιδική συνεργαζόμενη φέτος με 46 ξενοδοχεία της περιοχής σε 3 διαφορετικούς καταλόγους (Alpitour, FrancoRosso, Karabola). Στο πλαίσιο αυτό, ο ΤΟΧ οργάνωσε εκδήλωση, όπου οι ξενοδόχοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν για την Ιταλική αγορά με την Area Manager της Alpitour για Ελλάδα, Elisa Mana και να ενημερωθούν για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας στη Χαλκιδική. Στόχος νέα συμβόλαια για το 2017 και νέες πτήσεις τσάρτερ.
Τέλος, ο Τουριστικός Οργανισμός συνεχίζοντας την προσπάθεια προώθησης του πολιτισμικού τουρισμού στην Ιταλική αγορά, συμμετείχε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της πόλης του Biassono με θέμα τον Αριστοτέλη. Τη συνάντηση οργάνωσε ο δημοσιογράφος Alberto Caspani και απευθυνόταν σε καθηγητές πανεπιστημίου από το Μιλάνο και Λομβαρδία. όπου έγινε η παρουσίαση των διαχρονικών ιδεών του μεγάλου φιλοσόφου AΡΙΣΤΟΤΕΛΗ. Σημαντικό σημείο στην εκδήλωση αποτελεί η παρουσίαση με βίντεο και φωτογραφίες της Χαλκιδικής, ένα ταξίδι virtual, το οποίο άφησε θετικές εντυπώσεις στους Ιταλούς καθηγητές.
Πηγή: seleo.gr
Το άρθρο αποτελεί ύμνο για την Αμμουλιανή και ο δημοσιογράφος αναρωτιέται πως δεν έχει ανακαλύψει κάποιος μέχρι τώρα, αυτό τον παράδεισο και δε το έχει εξώφυλλο σε κάθε ταξιδιωτικό περιοδικό! Συνεχίζει την αφήγηση του, εξυμνώντας τους χαλαρούς ρυθμούς, το φαγητό και την αυθεντική φιλοξενία των κατοίκων του νησιού.
Το άρθρο είναι αποτέλεσμα του press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής -πέρσι- ειδικά για το δημοσιογράφο, James Ellis με σκοπό την προβολή του μοναδικού κατοικήσιμου νησιού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που αποτελεί και μία άγνωστη πλευρά της Χαλκιδικής.
Αγγλία και Ιταλία στο στόχαστρο της Χαλκιδικής
Παράλληλα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, μέσα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η φετινή σεζόν συνεχίζει ακάθεκτος τις προσπάθειες οργανώνοντας 2 ακόμα FAM trips.
Η Destination Manager της BA, Kate Bigger μαζί με 7 εκπρόσωπους της British Airways Holidays φιλοξενήθηκαν στη Χαλκιδική στις 6-9 Μαΐου και επισκέφτηκαν αξιοθέατα του νομού όπως το περίφημο Σπήλαιο των Πετραλώνων, το καινούριο λαογραφικό μουσείο στη Νικήτη, τα νησιά του κόλπου της Βουρβουρούς και το γραφικό χωριό της Αθύτου.
Η προσπάθεια προβολής της Χαλκιδικής συνεχίστηκε με τη συμμετοχή του ΤΟΧ σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από τo Βρετανικό ΤΟ, Olympic Holidays στο Μπέρμιγχαμ στις 13 Μαΐου, το οποίο παρακολούθησαν 70 ταξιδιωτικά πρακτορεία. Στην εκδήλωση, που στέφτηκε με επιτυχία, διανεμήθηκαν χάρτες και οδηγοί της Χαλκιδικής και έγινε παρουσίαση του προορισμού στους πράκτορες από την εκπρόσωπο του ΤΟΧ στη Βρετανία, Sandra Bruce.
Παράλληλα, έπειτα από πρόσκληση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου, πραγματοποιήθηκε πολυήμερο FAM Trip για την GROUP ALPITOUR, ενός από τους μεγαλύτερους TO της Ιταλίας, που έκανε δυναμικό άνοιγμα στη Χαλκιδική συνεργαζόμενη φέτος με 46 ξενοδοχεία της περιοχής σε 3 διαφορετικούς καταλόγους (Alpitour, FrancoRosso, Karabola). Στο πλαίσιο αυτό, ο ΤΟΧ οργάνωσε εκδήλωση, όπου οι ξενοδόχοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν για την Ιταλική αγορά με την Area Manager της Alpitour για Ελλάδα, Elisa Mana και να ενημερωθούν για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας στη Χαλκιδική. Στόχος νέα συμβόλαια για το 2017 και νέες πτήσεις τσάρτερ.
Τέλος, ο Τουριστικός Οργανισμός συνεχίζοντας την προσπάθεια προώθησης του πολιτισμικού τουρισμού στην Ιταλική αγορά, συμμετείχε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της πόλης του Biassono με θέμα τον Αριστοτέλη. Τη συνάντηση οργάνωσε ο δημοσιογράφος Alberto Caspani και απευθυνόταν σε καθηγητές πανεπιστημίου από το Μιλάνο και Λομβαρδία. όπου έγινε η παρουσίαση των διαχρονικών ιδεών του μεγάλου φιλοσόφου AΡΙΣΤΟΤΕΛΗ. Σημαντικό σημείο στην εκδήλωση αποτελεί η παρουσίαση με βίντεο και φωτογραφίες της Χαλκιδικής, ένα ταξίδι virtual, το οποίο άφησε θετικές εντυπώσεις στους Ιταλούς καθηγητές.
Πηγή: seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου