Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχωράει ένα επιπλέον βήμα με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.
Από την Τρίτη 3 Μαρτίου 2020, αλλάζουν τα δεδομένα αφού οι Αιτήσεις για έκδοση βεβαίωσης τετραγωνικών μέτρων, για συνενώσεις, διαχωρισμούς, επανασυνδέσεις, δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, βεβαιώσεις περί μη οφειλής ΤΑΠ κ.α. με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατά περίπτωση, θα κατατίθενται σε διαμορφωμένο χώρο (Γκισέ), στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών, δίπλα στο γραφείο 232Γ (2ος όροφος, Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης) για τον προέλεγχο, την παραλαβή και την πρωτοκόλληση τους.
Μετά τον έλεγχο και τη διεκπεραίωση της υπόθεσης, σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα ενημερώνεται ο Δημότης από τον αρμόδιο υπάλληλο (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά) προκειμένου να προσέλθει στην Υπηρεσία για την πληρωμή της οφειλής (εφόσον προκύπτει) και την παραλαβή της αιτούμενης Διοικητικής Πράξης, χωρίς αναμονή.
Από την Τρίτη 3 Μαρτίου 2020, αλλάζουν τα δεδομένα αφού οι Αιτήσεις για έκδοση βεβαίωσης τετραγωνικών μέτρων, για συνενώσεις, διαχωρισμούς, επανασυνδέσεις, δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, βεβαιώσεις περί μη οφειλής ΤΑΠ κ.α. με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατά περίπτωση, θα κατατίθενται σε διαμορφωμένο χώρο (Γκισέ), στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών, δίπλα στο γραφείο 232Γ (2ος όροφος, Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης) για τον προέλεγχο, την παραλαβή και την πρωτοκόλληση τους.
Μετά τον έλεγχο και τη διεκπεραίωση της υπόθεσης, σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα ενημερώνεται ο Δημότης από τον αρμόδιο υπάλληλο (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά) προκειμένου να προσέλθει στην Υπηρεσία για την πληρωμή της οφειλής (εφόσον προκύπτει) και την παραλαβή της αιτούμενης Διοικητικής Πράξης, χωρίς αναμονή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου