Η κυβέρνηση προγραμματίζει να επενδύσει μισό δισ. ευρώ για τον τουρισμό τα επόμενα έξι χρόνια, είπε απόψε από τη Θεσσαλονίκη, η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη,
Το σύνολο της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας με αρκετές συμμετοχές από το εξωτερικό και πλήθος εμπορικών επισκεπτών απ΄ όλο τον κόσμο, συγκεντρώνει φέτος η Philoxenia.